3 Mart 2013 Pazar

bir DIY projesi.. =D


Mutlaka farketmişsinizdir bu aralar rengarenk saçlar çok moda..Pembeler,maviler,yeşiller..Hatta bazıları 3-4 rengi birleştirip gökkuşağı gibi saçlarla dolaşıyor..İşte bu ara yeni takıntım onlar..Nette ya da youtube'da yapıp paylaşanları gördükçe resmen içim gidiyo ama saçlarım yıpranır korkusuyla cesaret edipte ne perma ne de bu  renkli boyaları yapabiliyorum..


Neyse birgün yine böyle youtube renkli saçlar arasında dolanırken çok kolay bi yöntemini buldum..Basit ve kısa sürede etki edicek bişi..
Denemekten zarar gelmez diyip yaptım ama koyu renk saçlara sahip olduğumdan pek belli olmadığını düşündüm ama havalar azıcık güzelleşip odama güneş ışığı vurduğunda farkettim ki tutmadı diye düşündüğüm boya tutmuş az da olsa..Ve çok hoş bi kızıllık gelmiş uçlara..^_____^


Biraz anlaşılmaz oldu sanki dimi..Bu boyama bizim bildiğimiz tang gibi nazo gibi toz içeceklerle yapılan boyama türü..videolarda nasıl yapıldığı gösteriliyo ama kısaca bahsetmek gerekirse 2 paket toz içeceğe 2 bardak su ekleyip kaynamaya bırakıyoruz..

Kaynadıktan sonra bi kenara alıp hafifçe soğutuyoruz..Saçımızı içine batırıp bi 10 dk yakın bekletip sonrasında kağıt havluyla kuruluyor sonrasından da kurumaya bırakıyoruz..Kuruduktan sonra yıkıyoruz ve bitiyor..Saç renginize göre renkler farklılık gösteriyo ve açık renk saçlarda çok güzel duruyo ama koyu renk saçlarda hafif ışıltı ve hafif renk şeklinde beliriyo rengi..


Uygulaması kolay olduğundan ve birde renkli saç boyalarına göre çok ucuz bişi olduğundan çok yapan var..Tek eksisi eksi bişi sayılırmı bilmiyorum ama 1-2 hafta pamuk şeker gibi kokarak dolaşıyosunuz.. :D

Kafanızdan o şeker kokusu ve tadı bi süre gitmiyor..Normal saç boyaları gibi 3-4 yıkama boyunca da akmaya devam ediyor..Zararı varmı derseniz hiçbir fikrim yok ne yazık ki..Sadece uçlara yapılan bi işlem olduğundan saç dersine zarar vermez diye düşünüyorum ama yine de bir bilgimin olmadığını söylemeliyim..

birde bunların dışında aynı yöntemin biraz daha uğraştırıcı olanı var ki oda bu videoda.. :)



102 yorum:

  1. Vay be demek böyle yapılıyormuş o.O Tumblr da falan birsürü foto var ya bununla ilgili kardeşim deli oluyor bu renkli saçlara. göstersem mi bilemedim şimdi :P
    Keşke bi kaç yıkamaya çıkabilen bişey olsaydı, normal boya gibi kalıcılığı hoşuma gitmedi pek :/
    Kendimde denemek isterdim ama saç rengim koyu olduğu için kendini göstermez diye düşünüyorum. hem çabuk çıkmadığı için yaptıktan sonra pişman olmak var bir de :D Yine de denerim belki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çabuk çıkmıyo derken,koyu renk saçlarda çok hafif belli olduğu için sorun olmuyo ama açık renk saçta görmek lazım kalma süresini..birde saçın tamamı değilde genelde uçlara yapıldığı için genelde çok yapanı var.
      ben yaptım çok hoş oldu yani ben sevdim o ışıltılı kırmızılığı ama seni bilemem tabi.. :D

      Sil
    2. çok az bişey arkalarda dener beğenirsem tamamına öyle yaparım :D denersem haber veririm mutlaka ^^

      Sil
    3. uçlara denemenin amacı da bu heralde..beğenmezsen kırt diye kesebilir yada başka işlemler uygulayabilirsin ki bende beğenmezsem kestiririm düşüncesiyle başlamıştım.. :D

      bekliyorum merakla.. :)

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    5. koyu diye üzülme bence ben,m arkadaşım aşırı dercede koyu saçları vardı hafif siyah gibiydi nazo ile kıtmızıya boyadı ve saçları cok uzundu onda cok gözükoya ve saç telleri ince oldugu içinde yıkayınca geciyo ama kalın tellilerde geçmiyo .... :D

      Sil
  2. Benimde bu aralar taktığım bir konu çok seviyorum renkli saçları :)
    Bu yöntemi ilk defa gördüm çok şaşırdım O.o deneye bilirim her an :D ben genelde saç tebeşiri ile boyadıklarını düşünüyodum hatta almaya bile niyetlenmiştimde vazgeçtim sonra :) http://www.sac-tebesiri.com/sac-tebesiri.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renkli renkli çok güzel duruyo gerçekten.^_____^
      bi videoda görmüştüm ve bunu normal tebeşirle yapıyolar sanmıştım ciddi ciddi saç için olanını mı çıkarmışlar?ilginçmiş bu.. :D
      birde denemek istersen eğer nazo diye bi marka var toz içecek markası..onu dene derim ben baya kırmızıydı çünkü rengi.. :)

      Sil
    2. Nazo aklımda tutucam :) Evet tebeşirler uzun süredirde satışta ilk başlarda baya pahalıydıda şimdi baya indirdiler fiyatları :)

      Sil
    3. uzun süredir mi?ben saçlara bakıyorum derken neyle yapıldıklarını gözden kaçırmışım anlaşılan.. :)

      Sil
  3. Hee o zaman gıda boyasıyla da olur :D Hem onun daha çok renk çeşidi var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece gıda boyasıyla olur mu bilmiyorum ama türkiyede yurtdışındaki gibi çok çeşitli toz içecekler yok..videoda görmüşsündür belki mavili yeşilli pembeli kırmızılı derken bi sürü aromaya sahip çeşit var..o yüzden ordakiler gibi saçımızı maviye yeşile döndürmek biraz zor olabilir ama bide sen dene bakalım gıda boyasıyla da oluyo mu?..^___^ (bunun kobayı bendim ,gıda boyasının kobayı da sen ol olma mı kaymakım :D)

      Sil
    2. İşte içecekler de gıda boyası sayesinde renkliler ya ondan dedimdi :D Ay anaamm benim bi pırtık saçım var zaten :D Ama olur da açık mavi gıda boyası bulur alırsam sonucu söylerim sana :D

      Sil
    3. doğru sende haklısın..o bi tutamcık saça bile olur..ben sonucu sabırsızlıkla bekliyorum kaymakım :D

      Sil
  4. O Kıvırcık saç ne güzel öyle yaaaa :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimiiiii...hem kıvırcık hem renkli..tam istediğim şey..bana yapamaz mıyız ki onu ya.. ^O^

      Sil
    2. Yapalım canım (: Bende istiyom ama

      Sil
    3. seninki zati kıvırcık oyüzden yırttın..diğeri de 3-5 boyaya bakıyo galiba.. :D

      Sil
  5. Ya saç tebeşiri iiçin soft pasteli gösteriyorlar ama benim soft pastel setim var 48 li her rengi denedim olmuyor.. Sonra öğrendim bildiğin biz ilkokuldyken kullanılan tozlu tebeşir olmalıymış.. hani kare prizma şekilli olandan..

    Bu tang işi kafama yattı ya böcekler yerse bizi =) hehehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. soft pastel seti ne ki?ben baya fransız kaldım sanırım.. :D

      ama bu tebeşiri gördüm youtube'da..kız bildiğin tebeşiri sürüyodu saçına ama böyle tozlu tozlu tuhaf görünüyodu saçı..sanki sınıfın tozlu silgisi kafasına çarpmış gibi..değişikti yani..

      ayrıca bana bişi olmadıysa sana da olmaz demetim..hem kış günü böceği nerden bulucan yaa.. :D

      Sil
    2. Ahahaha annem yer beni böceğe kalmadan ^^ Soft pastel tebeşir gibi bi boya kuzum biz çizdiğimiz projelerini kartona çıktı alıp toz pastelle boyuyoduk.. O Hafif sert tozlu bloktan kağıda doğru biraz toz kazıyıp pamukla yada parmakla boyuyosun.. Kuru boya gibi bi his verio.. Ama büyük alanları boyadığından hız kazandırıo.. .tozlu tebeşir bulmak lazım piyasada kaldıysa..

      Sil
    3. bilgilendirme için sağol kuzum faydalandım sayende.. :))
      bu arada Asya bi link vermiş..gördün mü bilmiyorum ama saç tebeşiri diyo belki bu işine yarar ..
      http://www.sac-tebesiri.com/sac-tebesiri.html

      Sil
  6. ben şu videolardan şunu anladımki bi daha asla toz içecek içmeyecem.. o ne lan saç boyası oldu ve bildiğin haftalarca kalıyo saçında.. midemizede yapışıyodur bunun boyası.. piiii.. neler içmişiz senelerce.. gıda boyası banada çok mantıklı geldi :DD:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi ara vazgeçilmezimdi benim bu toz içecekler ama hiç böyle düşünmedim işin açıkçası..
      gıda boyası tek olarak tutar mı bilmiyorum büyük ihtimalle bu toz içeceklerin içindeki kimyasal sayesinde duruyodur saçta ama dediğin gibi denemek lazım gıda boyasını.. :))

      Sil
  7. Çok enteresanmış doğrusu...

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. bunu nereden bualbilirim çok acil yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ''bunu'' derken?
      eğer toz içecekleri soruyosanız marketlerde tang,nazo vs. şeklinde mevcut.. :)

      Sil
  9. ya ne kadar kalıyo saçımızda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun bi süre diyebilirim..saç boyası ne kadar kalıyosa yada..çünkü baktığımda saç uçlarımda hala renk var.. :)

      Sil
  10. siz hangi marka içecekle boyadınız acaba benim saçlarımın rengi açık kestane ilk başta uçlarının rengini açıp öyle denemeyi düşünüyorum kalıcılık süresi uzar mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba..
      nazo ile yapmıştım ben..kestirene kadarda uçlarda rengi belli oluyodu ,ışıkta..ama açık renk saçta nasıl olur bilmiyorum..büyük ihtimal videodakilere yakın bişi olur ama rengini de açmayı düşünüyosan eğer bu haliyle bile (saçı açmadan yani) bi parça saçı yıpratıyo..bilgin olsun..

      Sil
  11. peki yaklaşık kaç ay yada gün kalıyo saçta? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesin bi tarih veremem ama en az 2 ay diyebilirim.. :)

      Sil
    2. teşekkürler :)bişey daha :D okullar açılana kadar geçer mi sence?

      Sil
    3. Tam anlamiyla gectigini soyleyemem.ama sac boyasi gibi zaman gectikce bi parca rengi solup , koyulugunu kaybediyo..

      Ayrica saclarin koyu renkse bu kadar dusunme bence :)

      Sil
    4. saçlarım çok koyu değil ama saç boyası gibiyse hiç denemiyim :D tekrar teşekkürleer :)

      Sil
    5. videoları gördüysen eğer koyu renk yada açık renk saçlarda nasıl durduğunuda görmüşsündür mutlaka..o yüzden bişi diyemiycem.. :)

      Sil
  12. Merhaba
    Blogumda sactebesirleri.com ile ortaklaşa yaptığımız kampanyamızla 6 KİŞİYE Saç Tebeşirleri Hediye ediyoruz. Katılmak isterseniz bloguma beklerim;
    http://denemedenalma.blogspot.com/2013/07/sactebesirlericom-ile-yaza-damgan-vur.html

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  13. Sizin blogunuzu yeni gördüm ve bunun için gidip nazo aldım denyeceğimm teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) beğenmenize sevindim..umarım işe yarar bi sonuç alırsınız.. :)

      Sil
    2. Ben çok amaçok az beklettim ama hafif açılma oldu sanki :)) hafta sonu tekrar deneyeceğim bu sefer biraz fazla bekleteceğim kesin haber veririm tekrar teşekkürler :))

      Sil
    3. saçınız açık renk mi,nasıl durdu merak ettim..
      yeni denemenizi sabırsızlıkla bekliyorum..^_______^

      Sil
  14. Yaptım ama hiç belli olmadı saçlarım kahverengi acaba çok mu su koydum küçük pakete bir bardak su koyup yaptım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koyu renk saçlarda sadece ışığa çıkarsan belli oluyo renk farklılığı..yoksa açık renk saçlardaki gibi belirgin olmuyo ne yazık ki.. :(

      Sil
  15. bir şey soracağım bnm saçlarım koyu renkben nazaoyuda hiç bir yerde bulamadım ama bilinmeyen bi toz meyve suyu şeyi alıdm onunla yapıcam nazoyu nerede bulabilirimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aldığın herhangi bir içecekte olabilir..benim aklıma o an tang ve nazo geldiği için onları yazdım ama diğerleriyle de denenebilir bence..
      ayrıca nazo BİM'de bile mevcut..ondan almak istiyorum dersen eğer çay ve benzerlerinin bulunduğu reyona bakabilirsin.. :)

      Sil
  16. saçımın uçlarını nazo kullanarak değiştirdim fakat hoşuma gitmedi ne zaman saçım kendi rengine gelir ve nazonun saca bir zararı varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz yıpratıyo,kuruluk oluyo ama eğer bakımını yaparsan pek sorun olmuyo..
      ne zaman kendine gelir bilmiyorum..saça bağlı olabilir..benimki uzun süre kalmıştı kestirene kadar ama seninki belki daha kısa sürede kendi rengine döner..

      Sil
  17. Pekı sacımız koyu sarıysa limonlu nazo ile boyasak açık sarı olur mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanmıyorum renk açma özelliği yok çünkü..sadece biraz daha değişik bi sarı olabilir belki..limona yakın.. :)

      Sil
  18. Bide saçı cok yıpratır mı benim saclarım suan yıprandı zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok yıpratmıyo ama eğer saçın zaten yıpranmışsa belki biraz daha keçe durumuna getirebilir..biraz daha olsa kuruyo çünkü saç..ama senin durumundaki birine bakım kürleri maskeler etki eder mi bilmiyorum..ben saçıma açma işlemi uygulamadan direkt boyadığım için boyadığım yerler biraz kurumuştu ve onuda bakım kürleri maskelerle biraz daha düzene sokmuştum ama dediğim gibi sende nasıl olur bilemiyorum.. :)

      Sil
  19. Saçım koyu renk, sarı nazo ile boyasam olur mu acaba ? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boya ama bunu yaptığında saçının sarı olacağını düşünmüyosun dimi..yani bu sadece içecek saç açıcı bi madde değil sonuçta..

      Sil
  20. şimdi yaptım kurumasını bekliyorum . Saçlarımdan çok ellerim boyandı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi bakalım..bittiğinde fikirlerini bekliyorum.. :)

      Sil
  21. merhaba benim saçım açık kumral biraz daha sarı olmasını istiyorum sarı nazo yapsam nasıl olur sence ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba..daha ne kadar soylemem gerekiyo bunu bilmiyorum ama sac acma ozelligi yok.hepi topu bi icecek sonucta boya degil..ama dogal ve ucuz yoldan sacimi nasil sari yaparim diyosan papatya suyunu dene..arastirma yapmasi zor diil internet bunun icin var..
      ama illaki bunu denemek istiyorum diyosan dene ve bak..1 liralik bisi sonucta ve istedigin sonucu alamasan bile seni oldurmez..:)

      Sil
    2. burda insanlar sana soru soruyo senin egonun yükseklerde olması onları azarlayabileceğin anlmaına gelmez.

      Sil
    3. Saka yapiyosun herhalde..bunun egoyla ne ilgisi var.yukaridaki 70 yorumun en azindan ucte biri sacimin rengini acabilirmiyim sari yapabilirmiyim sorusuyla gelmis ve hepsine tek tek bu acici degil demisken senin sana verdigim cevabi bu sekilde degerlendirmen cok yanlis.tamam uslubum biraz sert olabilir ama el insaf.hepsi ayni seyden bahsediyo yorumlari bari biraz okuyun.kaldi ki yazida da sacimin koyu renk oldugunu sari olanin tutmadigini soylemisken sende tutup tutmayacagini sadece tahmin uzerinden soyleyebilirim.sonucta ben bi uzman diilim ki.youtubede bisi gordum denedim sonucunu paylastim sadece.tamam biz kadinlar icin sacimiz hersey demek ama bazen biraz cesaretli olsak daha iyi olmaz mi acaba??!!

      Sil
    4. hayır ben sadece bu yorum için demedim öyle bikaç yerdede dikkatimi çekti uyarmak istedim fakat biraz ağır oldu sanırım üzgünüm

      Sil
  22. Benım saclarım acık renkte.Orjınal sarı.Yaz gelsın mutlaka denmeyı dusunuyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şanslısın..denediğinde videodakiler gibi bişi olur büyük ihtimalle..
      yine de deneme sonuçlarını merakla bekliyorum.. :)

      Sil
  23. başka renkte nazo ile yapılabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim bildiğim bi portakallı bide vişneli nazo var..sarısını denedim tutmadı.kırmızısı birazcık olmuştu.onun dışında başka renkli var mı bilmiyorum diğer markaları denemedim çünkü..üstteki videolarda yapanlar var ama..deneyip bak..

      Sil
    2. Kivili de var yesil renkli :D

      Sil
    3. al işte varmış kivilisi ve yeşillisi..
      deneyip bakın,hatta bana da haber verin sonra nasıl bişe oluyo.. :D

      Sil
    4. Kivilisi var bide bi ara Böğürtlenli vardı mor gibi ama hala varmı ondan bilemem bu arada yeşil çok hoş durdu deneyin tatlım

      Sil
    5. ben böğürtlenlisini kivilisini filan hiç bilmiyodum ama söylediğin iyi oldu bu sayede öğrenmiş oldum-olduk.. :)
      bulduğum zaman bide yeşil renklisini deneyeyim o zaman..bakalım nasıl bişi olucak.. :D

      Sil
    6. Canım ben bulgaristan göçmeniyim orda başka bir marka var her renk var sarı mavi kırmızı turuncu vs. Onlar çok belirgin oluyo markasını hatırlamıyorum ama hatırlarsam söylerim

      Sil
    7. Ve bişey daha renkli grafon kağıtları var onlardan kesin ıslatın saçınızın istediğiniz kısmına sıkıca yırtmadan sarın ancak açık saçlarda belli oluyo kumralım ve çok hoş durdu kurumasını beklemeden açmayın ne kadar kalıcak acaba

      Sil
    8. evet yurtdışındaki markaların renkleri daha yoğun oluyo sanırım videodaki kızlarınki baya tutmuştu.renk seçeneği de daha geniş..bizde de olsa hiç fena olmazdı aslında.. :)

      grafon kağıtlarını da bi arkadaşım söylemişti..ama dediğin gibi sadece açık renk saçlara uygulanıyo olması kötü olmuş.. :(
      peki yıkanınca akıyo mu o boya?deneyimlerini merak ediyorum..:)

      Sil
    9. Benim az bişi kaldı uçlarda arkadaşım 4-5 yıkamsda yavsş yavaş akıyo dedi

      Sil
  24. powerode sporcu içeceği onla olurmu ? onun mavi rengi çok güzel onunla denedin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şaka yapıyosun dimi? yani nasıl bişi düşünüyosun bilmiyorum ama adı üzerinde içecek bu..
      ayrıca ben denemedim ama sarı saçların varsa eğer sen deneyip bak..bizde fikir sahibi olmuş oluruz böylelikle.. :D

      Sil
  25. süpermişş biraz cesaret nazo bulmam lazımm

    YanıtlaSil
  26. Arkadaşlar benim saçık çook koyu kahve siyah gibi biraz bende belli olurmu ve suyun sıcak olması zorunlumu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. walla bilemiyorum zorunlu mu değilmi ama içindeki şekerin erimesi açısından gerekli bişi bence..
      koyu renk saçlılar içinde yukarıda da yazmıştım ama bi daha ve bi daha ve bi daha tekrar etmek gerekirse eğer bildiğin kırmızı olmasını bekleme..sadece ışıkta ve güneşte belli olan hafif bir kızıllık oluyo..kına yakmışsın gibi yani..

      Sil
    2. Çok saol endişeliydim niraz ama rahatladım hafif belli olsun yeter :D

      Sil
    3. tam senlik bişi o zaman..umarım istediğin sonucu alırsın.. :)

      Sil
  27. MANİC PANİC İLE SAÇLARINIZI BOYAMANIZI ÖNERİRİM ÖZEİ ŞAMPUANI İLE İSTEDİGİNİZ ZAMAN ÇIKARABİLİYORSUNUZ SAÇLARINIZ KOYU OLSA BİLE RENK BELLİ OLUYOR SAÇLARINIZ SİYAH OLSA BİLE PEMBE ,AÇIK RENKLİ KİŞİLİERİN SAÇLARINDA DURDUĞ GİBİ DURUYOR FİYATI 40 TL GİTTİGİDİYOR.COM DAN SATIN ALABİLİRSİNİZ REDİMLERDE GÖRDÜNÜZ KİŞİLERİN ÇOĞU MANİC PANİC İLE YAPIYOR BENDE MANİC PANİC KULLANIYORUM HATTA SAÇINIZIN TAMAMINI BİLE BOYAYABİLİYORSUNUZ ŞAMPUAN İLE ASLA ÇIKMAZ AMA ÖZEL YANINDA VERİLEN ŞAMPUAN İLE TEK YIKAMADA ÇIKIYOR ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu markayı duydum..ama saçı açmadan tam rengin tutmadığını söylüyolar.. :(
      yinede fikir verdiğiniz için teşekkürler.. :)

      Sil
  28. Ben başka bir markanin limonlu-sari 4 paketini 2 su bardagi suyla karistirdim sacimi yarim saat icinde durdu. Bi etkisini göremedim :((( kirmiziyla deneyecegim bakalim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende denemiştim ve tutmamıştı.. :( hımpff
      kırmızının oluşturduğu renk güzeldi ama..

      Sil
  29. Ben geçen sene yaptım hala duruyo nazo vişneyi tavsiye ederi.m

    YanıtlaSil
  30. saçlarım kahverengi acaba saçımda çok kalır mı bide boya aktıktan sonra tamamen kendi saç rengine donüyomu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar kaldığını söylemek zor ama uzun sürüyor diyebilirim.Tam süre veremiyorum bi süre sonra saçlarımı kestirmiştim çünkü..Dönüp dönmediği konusunda da aynı şekilde bir fikrim yok ne yazık ki.. :(

      Sil
  31. Bunu 2013 te kuzenim aracılığıyla yapmıştım şuan saçlarımda nazodan veya tenkten eser yok hatta 2014 te de canım sıkıldıkça yapıyordum açık kumral saçlarım var ve bir kaç ayda kendiliğinden aktı ayrıca uçlarına da yapmamıştım direk önüme dibine kadar sokmuştum Allahtan saç tipimden geçti ablam yarım saat bekletirdi ve çok sık yapardı şuan onda da bişey yok ve koyu saçlı bir kaç ayda aktı ablamın ki daha uzun sürede benim fikrim yani bence bi tavsiye şuan bu resimlere videolara özenip doğal gür saçlarınızı yıpratmayın

    YanıtlaSil
  32. Saç eski rengine tam olarak dönüyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir fikrim yok. Ben kestirdim çünkü.. :)

      Sil
  33. Farklı bir yaklaşım saç sitili olmuş Gayet güzel :)

    YanıtlaSil
  34. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 8591bf59d72d20ca97b1d7c2384c3dd3
    website kurma
    website kurma
    sms onay

    YanıtlaSil
  35. Thank you for your explanation, very good content. e7592408aab3e832c6410e28380dffbc
    altın dedektörü

    YanıtlaSil
  36. Önemli giriş adreslerine buradan ulaşabilirsiniz.
    betturkey giriş
    betpark giriş
    QMT6K2

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...