16 Aralık 2014 Salı

The Voice Kids 2014 Germany

Selam millet..
Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba demek çok garip bi duygu..Büyük ihtimalle senenin son yazısı bu olucak ama yine de belli de olmaz..
Bu yazının ana konusu gibi içimde tutamayıp bunu mutlaka paylaşmam lazım dediğim bişi çıkarsa yine burdayım diyebilirim..


Neyse bugünkü konu aramızda daha önceden haberi olan var mıydı bilemiyorum aramızda ama benim geçenlerde kardeşimin dürtüklemesiyle fark ettiğim bir yarışma programı..
Bizdeki O Ses Türkiye'nin farklı bir versiyonu olan The Voice Kids birkaç yıldır Almanya'da yapılıyomuş..Yarışmacıların koçlarından biri Almanya'nın Eurovision 2010 birincisi Lena isimli hatun..Hoş o sesle nasıl birinci olmuş şaşırdım ya neyse konumuz bu değil.. :D
Dipnot:Sağdaki jüri üyesi (Henning Wehland) Yüzüklerin Efendisindeki Boromir'e benzemiyo mu?Lütfen yalnız olmadığımı söyleyin.. :D

Evet devam edelim..Kısacası büyüklerin değilde küçüklerin yarıştığı,ortaya devasa sesli çocukların çıktığı oldukça eğlenceli bir program The Voice Kids..Her bölümü izlemesem de izlediğim kısımlardaki şarkı söyleyen çocuklar inanılmazdı..Yani o minnacık vücuttan nasıl böylesine büyük ve melodik sesler çıkabilir ki..Çok şaşırtıcı.
Yaş aralığı 8 ile 14 arası değişen bu çocukların arasında Türk olan birkaç tane yarışmacı da var ki sesleri hiçte yabana atılacak gibi değil..Hepsini değil sadece en en en beğendiklerimi burada paylaşacağım ama siz eğer isterseniz youtube'dan diğer yarışmacılara göz atabilirsiniz..

İlk dinlemenizi istediğim yarışmacı Richard..Utandığından ilk şarkısını perde arkasından söyleyip şarkı bittiği zaman perdenin inmesiyle yaşadığım şok inanılmazdı..Yarışmanın favorilerinden iken nasıl olur da birincilik başkasının olur inanamadım ya neyse..


İkinci dinlemenizi istediğim kişi Soufjan..Türkçesi ya da Arapçası Süfyan..Sanırım Arap kökenli bir yarışmacı ama deli bir ses var çocukta.. :D Biraz da kıvrak tabi..:) Seslendirdiği şarkı Lady Gaga'dan Applause..Epeyce zor bir şarkı gibiydi ama hiç zorlanmadı..


Sololardan dinlemenizi istediğin son şarkı ise Laura'ya ait..Whitney Houston'ın efsane şarkısı I Will Always Love You'yu eminim bu kadar genç bir sesten dinlememişsinizdir..Ses ince ama çıkışlar müthiş..Bu arada sanırım bu  başka bir sezona ait çünkü jüride kıvırcık bir adam var..


Dinlemenizi istediğim son iki parça ise eleme gecelerine ait..İlk videoda Türk kızı Lara ve Lene var..Seslendirdikleri şarkı Ellie Goulding'in ünlü şarkısı Burn..Yalnız kızlar o kadar harika bir düet yapmışlar ki orjinalinden çok daha mükemmel söylemişler..Hatta
şarkıyı düetten sonra dinlediğimde ''ıyy bu ne böyle mıy mıy mıy'' dedim..Sarışın kızın elenmesi ise kötü oldu.İkilinin ses uyumu harikayken değerlendirmemek çok yazık olmuş.. :(


İkinci eleme şarkısı ise Richard ve Jasmin ikilisine ait..Richard'ı zaten bir üstte dinlemiştiniz ama burda bambaşka..Jasmin adındaki kız 14 yaşında olmasına rağmen epey büyük göründü gözüme ama sesi yinede devasa..Lara ve Lene düetindeki durum bunda da geçerliydi benim için.Seslendirdikleri şarkı John Legend - All of me..İzleyince bana hak vericeksiniz kesinlikle asıl şarkıcıdan daha güzel söylemişler..Resmen dinlerken insanın içine dokunuyor..


Bu yaz tatilini Almanya'da geçiren kardeşim gitmeden 1 ay önce bunların toplu konserleri olduğunu öğrenince baya üzülmüş.Videoları bana izletmeden önce pek anlam veremedim çocuk işte ne kadar olabilir ki dedim ama izledikten sonra gerçekten harikalarmış dedim yani...Şaşırtıcı olan ise kendi dillerinde hiç şarkı duyamamış olmam..Söyledikleri şarkıların hepsi ingilizce olması biraz garip geldi bana açıkçası.Neyse..
Umarım sizlerde beğenmişsinizdir..Fikirlerinizi benimle paylaşmayı unutmayın..
Görüşmek üzere.. :)



14 yorum:

  1. bende bir ara the voice almanya kid'e takmıştım timp var primadonna söylüyor mükemmel. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak onu dinlememiştim ben..bi bakim nasıl bişeymiş..

      Sil
  2. Lena'nın sesi gayet güzel, güzel olmasaydı birinci olamazdı. ancak oturduğunuz yerden eleştirirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne diyelim,renkler zevkler fikirler... :)

      Sil
  3. Yalnız Lena'nın sesi aşırı derecede güzel. Şimdi renkler zevkler falan diyeceksin fakat aynı zamanda güçlü bir sesi var. Lady Gaga'nın Papparazi şarkısını söylediği bir kısım vardı şarkıda. Sesinin ne kadar güzel olduğu ortaya çıkıyor ortaya. Sanırım şu ana kadar hiç sesini gerçek anlamda ortaya çıkaracak bir şeyler dinlemediğin için böyle düşünüyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa bilemiyorum dinlediğimde bana öyle aman aman bir sesmiş gibi gelmedi..Elbette ki senin dediğin gibi potansiyeli ortaya çıkaracak bir şarkı da dinlememiş olabilirim..Herşey mümkün. :)

      Sil
  4. Selin unconditionaly *umarım yanlış yazmamışımdır* o da cok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa evet, o da harikaydı.Aslında o şarkıda beraber söyleyen diğer iki kızın da sesi çok hoştu bence.Güzel bir düet olmuştu. :)

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Richarddd muhtesemmm

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...