25 Ağustos 2013 Pazar

Harry Potter 8-9-10 Geliyor!



'' J.K Rowling, Amerikalı televizyoncu Oprah'a yaptığı açıklamalardan sonra, asıl bombayı İngiliz basınına patlattı: Serinin yeni kitapları yolda!

Harry Potter 8-9-10 Yolda mı?

J.K Rowling, Temmuz ayında Oprah Winfrey'e açıklamalar yaptığında, çok ciddiye alınmamıştı. Geçtiğimiz günlerde yeni bir açıklama geldi. Rowling, İngiliz basınına: "Harry Potter dünyasından kopmak çok zor. Karakterler adeta çocuklarım gibi. Yakın gelecekte, serinin devamını yazarsam kimse şaşırmasın. Daha anlatılacak çok hikaye var ve hepsi kafamda şekillendi." ifadelerini kullandı. Elbette kazanılacak bolca sterlinden bahsetmemeyi tercih etti...

Ayrıca facebookta yazan habere göre J.K Rowling 7. kitaptan sonra daha yazmayacağını ilan etmişti fakat kızı Jessica'nında 8. kitabı yazması konusunda ısrarcı davrandığını ve bu nedenle 8. kitabı yazdığını söylüyor.Hatta 9 ve 10. kitapları da yazabileceğinden bahsediyor.
Fakat J.K Rowling yeni kitaplarda Daniel Radcliffe'nin eskisi kadar ağırlıkta olamayacağının da altını çiziyor.Bu yüzden Daniel Radcliffe'nin eskisi kadar ağırlıkta olamayacağını düşündüğü için kitapta James Potter'ın hayatı anlatılıyor.


Bir diğer facebook haberinde de; J.K Rowling Harry Potter Serisinin 8. kitabı olan (muhtemel adı) Harry Potter Ve Kayıp Asa kitabını yazdığı söyleniyor.Hatta şu an filmi çekildiğine dair söylentiler bile var...
Harry Potter Ve Kayıp Asa'da Ölüm Yadigarları Part 2'den 10 sene sonrası anlatılıyor deniliyor.Kitabın kahramanı da büyük ihtimalle Harry Potter'ın oğlu James Potter olacak.
Filmin yayınlanma ise tarihi şu an belli değil. ''


Bence bu harika bi haber eğer doğruysa tabi...(doğruymuş,kontrol ettim..)

Sizi bilmem ama koyu bi HP fanı olarak bu habere bayıldığımı söylememe gerek yok sanırım..
Umarım haberler tırt çıkmaz ve en kısa zamanda resmi duyuruları görebiliriz... :)

Bunların dışında tek kaygım HP serisiyle iyi bi başarı yakalayan Rowling'in ticari kaygıların ağır basmasıyla kitaba yeteri kadar özeni göstermemesi olabilir..Ve yine umuyorum ki bunların hepsi benim hüsn-ü kuruntum olarak kalır ve bu devam kitaplarından da ,ilk kitaplardaki o mükemmel hisse ve tada ulaşabiliriz.. ^_______^


Kaynak 1

Kaynak 2

Röportaj

Not:Şimdi azıcık daha kurcaladım da bu haberler çıkalı baya olmuş..Ben mi gündemden geri kaldım yoksa aramızda bununla ilgili bi bilgisi olan var mıydı çok merak ediyorum.. 

51 yorum:

  1. Büyük bir HP fanı olarak bu haberi ilk kez duyuyorum ben, walla iyi ya da kötü ben yine de okur ve izlerim, hadi bir an önce çıksın o zmn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kimi haber tarihlerinde 2010 bile yazıyodu..o yüzden şaşırdım biraz acaba ben mi kaçırdım bişileri diye ama..sende duymadıysan dmekki çok bilindik bi haber olmamış.. :)

      neyse yinede çabuk çıkar umarım..röportajda ilk kitabın bittiğini ama ikinci kitabı yazmadan piyasaya sürmeyeceğini söylemiş JK Rowling..umalımda çabucak bitirsin yazma işini.. :D

      Sil
  2. "Kitabın kahramanı da büyük ihtimalle Harry Potter'ın oğlu James Potter olacak."
    James Harry'nin babası değil miydi? Oğlunun adı da Albus Severus...?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım karıştırdın.. :)

      Harry'nin hatırlarsan 2 oğlu bi kızı vardı..oğullarından birine babasının ve vaftiz babasının adı -sanırım büyük olanına- olan james sirius diğerininkine de albus severus adını koymuşlardı..^__^

      Sil
    2. kitapları okumamanın yan etkisi işte :D bir gün okuyacağım ama tarih hep erteleniyor.
      Filmde sadece albus severus vardı sanırım.

      Sil
    3. bence en kısa sürede başlamalısın..hatta hepsi elinin altındaysa kitapların bi süre sosyal yaşamla bağlantın kesilebilir de.. :D

      filmde de çocukların hepsinin adı geçiyodu yanılmıyosam..anlık olarak geçtiğinden belki dikkat edememiş olabilirsin..^___^

      Sil
    4. Buyuk oglu james sirius un adini soylemiyo sadece 4-5 sn görünüyor kitapta filmlerde olmayan bir cok sey var

      Sil
  3. Seriyi izledim diye kitaplara başlamamıştım ama devamı gelecekse mercek altına yatırp iyice incelemekte fayda var:D
    ve Allah iyiliğini versin "Elbette kazanılacak bolca sterlinden bahsetmemeyi tercih etti..." burayı okuduktan sanra üç dk güldüm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seri güzel ama kitaplar daha güzel bence..malum çoğu şeyi beyaz perdeye aktaramıyolar..o yüzden benim tercihim filmden ziyade önce kitaplar oluyo serilerde.. :)
      ve teşekkürler..yüzünde bi gülümseme oluşturabildiğime çok sevindim..:D

      Sil
  4. bunlar net bilgiler mi bizi yiyor olmayasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yemek mi :D bu güzeldi...kkk ^o^
      net bilgi mi bilemiyorum çünkü en son güncelleme 2011-2012 de yapılmış..ben haberi duyduğumda çok mutlu olmuştum ama biraz araştırınca haberin neredeyse 2-3 yıllık olduğunu gördüm..o yüzden emin değilim ne yazık ki.. :(

      Sil
    2. biliyomusun admin hp nin kitabı daha çok kitap değil roman yani yazmak uzun sürer bu haber 2010 un haberi şuan 2014 deyiz nerdeydeyse tam 4 yıl oldu 3 kitap çıkarcaktı bunların filmini çıkarmadan büyük ihtimal piyasaya sürmez 3 yıl 3 kitabı yapar ffilmde 3 yıl falan alır filmleri daha doğrusu yani bence en erken 2016

      Sil
    3. haber çok eski onu biliyorum da yeni kitaplar hakkında başka bilgi de yok. açıkçası şu saatten sonra kitapların çıkacağından bile şüpheliyim ben.. :(((

      Sil
    4. Bu Haber Yalan Siz Nasıl HP fanısınız haber hatalı bu haberde şu kısmı iyi okuyun :Kitabın kahramanı da büyük ihtimalle Harry Potter'ın oğlu James Potter olacak. en çok dikkatimi James Potter demesi James Potter HP 'nin babasıdır HP'nın oğlu adını Hogwarts ' ölen iki müdüründen alıyor ve ismi Albus Severus Potter'dır....(HP fanı budur)

      Sil
    5. Yanlış hatirliyorsun 2 oğlu 1 kizi var 1 oğluna James Sirius bir olduğuna albus severus ismini koymuştur. Kızınada lily luna ismini koymuştur. Kısacası hem James diye oğlu var hem babası .Kitabin sonunu tekrar okumanı tavsiye ederim .hp fanı budur

      Sil
    6. Berra fikrin mantıklı bı yonden ama kıtapla fılmın aynı olmadıgını dıle getırmek zorundayım kıtapta çoğu şey farklı ve ayrıntılı bır anlatım bıcımı var fakat filmde daha degısık ben bazı bloglardan gordugum kadarıyla fılmde kucuk oglundan bahsetmıyor genellıkle buyuk oglundan albus dan bahsedıyordu burada JP demısler dırekt ama JSP olması gerektıgınıde acıklamıstım farklı bır yorumda

      Sil
  5. keşke yeni filmleri çıksa hepsini izledim bağımlı oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet çıksaydı hiç fena olmazdı...

      Sil
  6. Benim anlamadığım, oğlu James Potter'dan bahsedilecek denmiş. Fakat benim hatırladığım, bir oğlunun adı Albus Severus Potter'dı. Diğer oğlunun baş harflerinde J.S.P yazıyordu. Ama bildiğim kadarıyla adından bahsedilmedi. Tahminen mi James Saverus Potter yoksa kaynaktaki bilgide mi James Saverus Potter olarak geçiyor? Bilen var mıdır ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neyi anlamadığını anlamadım ama isimleri sanırım karıştırdın sen..bir oğlunun adı albus severus diğerininki james sirius potterdı..yukarıda paylaştığım kaynaklarda da asıl karakterin james sirius potter olduğu yazıyodu ama başka kaynaklarda karakterin kim olacağı ile ilgili bi bilgi yok.. :( yada ben bulamadım..

      Sil
    2. Siz Nasıl HP fanısınız haber hatalı bu haberde şu kısmı iyi okuyun :Kitabın kahramanı da büyük ihtimalle Harry Potter'ın oğlu James Potter olacak. en çok dikkatimi James Potter demesi James Potter HP 'nin babasıdır HP'nın oğlu adını Hogwarts ' ölen iki müdüründen alıyor ve ismi Albus Severus Potter'dır....(HP fanı budur) Yani Harry'nin oğlu Albus Severus Potter hatırladıgım kadarı küçük oğlu yok galiba ama varsa büyük ihtimalle JSP yani James Sirius Potter heralde..(HP fanı Budur)

      Sil
    3. Yanlış hatırlamıyor sen yanlış hatirliyorsun adsız 2 oğlu bir kızı var hepsinin iki ismi var .bir oğlunun ismi James Sirius Potter .bir oğlunun albus severus Potter. Kızınında lily luna Potter dır.bunu çıkarılan bir soy ağacında j.k rowling tarafından çıkarılan bir soy ağacında görmüştüm

      Sil
    4. Berra fikrin mantıklı bı yonden ama kıtapla fılmın aynı olmadıgını dıle getırmek zorundayım kıtapta çoğu şey farklı ve ayrıntılı bır anlatım bıcımı var fakat filmde daha degısık ben bazı bloglardan gordugum kadarıyla fılmde kucuk oglundan bahsetmıyor genellıkle buyuk oglundan albus dan bahsedıyordu burada JP demısler dırekt ama JSP olması gerektıgınıde acıklamıstım

      Sil
  7. ya bir an önce çıksın hogwartsa kupon biriktirerek gittim müzeydi çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciksa cok iyi olurdu ama aradan o kadar uzun zaman gecmis ki haberin dogrulugundan bile supheliyim ben artik..
      Ayrica hogwarts'a gitmis olman harika bisi.gorduklerini,nasil bi yer oldugunuda paylassan cok mutlu olurdum :)

      Sil
    2. Yalan Yorum Hogwarts müze değil bir Klise'dir (HP fanı budur)

      Sil
    3. Bugün instagramda Slytherin yazdım ve 8. Kitabın haziran 2016 da çıkacağını öğrendim kitabın kapağı felan her şey hazır hikayenin harry nin babasıyla alakalı olacağını sanıyorum 30 yaşındayım hala heyecanlıyım vay bee umarım rowling yine sihrini konuşturur

      Sil
  8. Siz Nasıl HP fanısınız haber hatalı bu haberde şu kısmı iyi okuyun :Kitabın kahramanı da büyük ihtimalle Harry Potter'ın oğlu James Potter olacak. en çok dikkatimi James Potter demesi James Potter HP 'nin babasıdır HP'nın oğlu adını Hogwarts ' ölen iki müdüründen alıyor ve ismi Albus Severus Potter'dır....(HP fanı budur)

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Potterheadler’e müjde, Wizarding makinesi ayağınıza geldi! arkadaşlar bu haber 17 ekim 2014 tarihinde ortaya cıkmıştır


    Geçen hafta J.K. Rowling’in Twitter’da paylaştığı ipuçlarıyla yeni bir film hezeyanına kapılan biz Harry Potter severlerin fazla beklemesi gerekmedi. Warner Bros.’un yaptığı resmi açıklamaya göre bir değil üç film bizleri bekliyor.

    Asıl seriyle ilintisiz olması beklenen üçleme, seriden 70 yıl önce yani 1920ler’in New York’unda başlayacak. 42 sayfalık “Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerelerde Bulunurlar?” yan kitabından esinlenilecek olan üçlemede başrol, kitabın hayali yazarı Newt Scamander olacak. Her şeyin planlandığı gibi gitmesi halinde filmler 2016, 2018 ve 2020 yıllarında beyaz perdede olacak. Filmin yönetmenliğini seriden aşina olduğumuz David Yates yaparken prodüksiyon ekibinde yine tanıdık David Heyman, J.K. Rowling, Steve Kloves ve Lionel Wigram yer alacak.

    fantastik-canavarlar

    Bahsettiğim gibi 1920ler’in New York’unda geçecek olan ilk filmde Hogwarts’ı görmeyi doğal olarak beklemiyoruz. Lakin serinin yaşlı karakterlerinin gençlik hallerine rastlamamız pek de şaşırtıcı olmaz sanırım. Özellikle gelecek iki filmin Newt’ın kariyerinin ileriki dönemlerini yansıtması halinde James Potter ve çetesinin hikayesine değinilmesi hayranlar tarafından şiddetle arzulanan bir şey.

    Son olarak 42 sayfalık bir kitabın nasıl üçleme haline geleceği sorulduğunda Rowling’in filmlerin birer uyarlama değil, kitaptan esinlenme olacağını söylediğini belirtelim. Bu da yazarımızın bolca yeni şeyler katma imkanı olacağını gösteriyor. Hevesle bekliyoruz efendim…

    Paylaş

    YanıtlaSil
  11. Bence Yüzüklerin efendisi tadında olsa; geçmişi yani anne babası ile ZümrUdu Anka Yoldaşligini anlatsa çok hoş olurdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın böylesi de güzel olabilirdi ama haber çıkalı çok uzun zaman olduğu ve o günden bugüne herhangi bir güncelleme olmadığı için ne desek boş gibi.. :(

      Sil
  12. Pardon ya hikaye 19 sene sonra geçiyormuş yani babasıyla ilgili değil yanlışımızı düzeltelim 31 temmuz gibi çıkacakmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumun ve haber verdiğin için.Aklımdaydı bununla ilgili yazmak ama unutmuşum.Sayende farkettim. :)

      Sil
  13. Son çıkacak yeni kitabın ismi Harry Potter and The Cursed Child. 19 yıl sonrada geçiyor ve Albus'un üzerinde yoğunlaşacak. Yanlış bilmiyorsam eğer İngiltere'de geçen senelerde 19 sene sonrayı konu alan ve JK Rowling'in Jack Thorne ve John Tiffany ile beraber yazdığı bir tiyatro sahnelenmişti kitapla aynı isimle, bu kitapta onun kitaplaştırılmış hali işte. Harry'nin doğum gününde çıkacak, 31 temmuz 2016 da. Üçleme halinde olacakmış, ancak Türkiyeye ne zaman gelir, Türkçeye ne zaman çevrilir ve filmi çıkar mı bilmiyorum. Bu sene bayağı iyi olacak potterheadler için kasımda da fantastik canavarlar nelerdir nerelerde bulunurlar vizyona giriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bilgilendirme için..Bu sene hakikaten iyi olacak gibi. Uzun bir aradan sonra Harry'nin dünyasına dönmek çok heyecan verici. :)

      Sil
    2. Kesinlikle :)

      Sil
    3. amacın ıcın tesekkurler :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...