22 Mayıs 2013 Çarşamba

Sıcak Kalpler / Warm Bodies (2013)



Bu filme dair söyleyebileceğim tek şey,şimdiye kadar izlediğiniz o mide bulandırıcı zombi filmlerini unutun..
Bu filmle bi zombi ne kadar romantik olabilirmiş ben gördüm ,ağzımın payını aldım ve şimdi rahat rahat oturuyorum.. :D

Ben ki korku filmi,zombi ,canavar denildiğinde evin öteki ucuna kaçan birisi olarak bu filmi bayıla bayıla izledim.. :D

Kitaptan uyarlanan filmler kervanına Isaac Marion adlı yazarın aynı adlı kitabıyla giren Warm Bodies farklı bi zombi filmi olarak karşımıza çıkıyo. Kitabı Türkçeye Sıcak Bedenler olarak çevrilmiş ve Doğan Kitaptan piyasaya sürülmüş..(kendime not: en kısa zamanda bu kitabı edin..)



Konusu hakkında bi bilginiz var mı bilmiyorum ama kısaca bahsetmek gerekirse kahramanımız olan zombi nasıl bu hale geldiğini bilmemekte ve kendine dair hatırladığı tek şey adının ''R'' ile başladığıdır..Ayrıca insan sıcaklığını özleyen bir zombidir..İnsan yemekten çok hoşlanmasada beyin yerken hissettiği o canlı olma duygusu ve yediği kişinin anılarına sahip olma isteği yüzünden sevmesede buna devam etmektedir..

Julie ise ayakta kalan son insanlardan olup,güvenli alandan bi grup arkadaşıyla eğitim almak için çıktığında zombi saldırısına uğrar..Erkek arkadaşını yiyen ''R'' anılar sayesinde Julie'yi tanır ve ondan hoşlanır..Zombi saldırısından kurtarıp ,kızı korumak için kendi yaşadığı uçağa götürür..İkisinin birlikte olması başta ''R'' olmakla beraber bütün zombileri değiştirecek zincirleme bi reaksiyonun ilk adımı olur..


Konu kısaca böyle ama spoiler konusunda kendini tutamayan bi insan olarak diyebilirim ki mutlu sonla bitiyo arkadaşlar rahat rahat izleyebilirsiniz..Gerilmeden, sıkılmadan.. :D 

Bunların dışında filmin ana temasında sevgi sayesinde bi zombiyi bile dönüştürebilme fikri olunca ortaya korkudan ziyade romantik komedi gibi bi film çıkmış..Haliyle bu şekilde izlemek çok daha kolay oldu diyebilirim..Çokta sevdim tabi..Ayrıca filmde ''R'' plak koleksiyonundan çaldığı müzikler gerçekten güzeldi..Özellikle uçakta plaktan çaldıkları müzik olan Bruce Springsteen-Hungry Heart şarkısını çok sevdim..Mutlaka dinleyin..



Birde nette iki filmin afiş karşılaştırmasını buldum ,hakikaten çok benziyolar..Konu olarak alakasızlar ama kadın oyuncular dahil her bişey feci benzemiş..Çok ilginç geldi bana ve bu yüzden paylaşmak istedim.. :)


Son olarak isa filme dair okuduğum güzel eleştirilerden biride burada..Filmi mutlaka izleyin ve eleştiriyi filme dair bilgi sahibi olmak için okuyabilirsiniz.. ^_____^
Keyifli seyirler...

10 yorum:

  1. Ben bu filmi "sinemlarda neler var acep" diye siteleri kurcalarken bulmuştum. İzleme kararı aldım. Fakat daha sonra filmin adını unutunca bulamadım :D İyi oldu bu :D İzlerim yakın zamanda ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende aynı senin gibi oldum..bi bloggerda okumuştum film tanıtımını ama sonra adını unutunca kaldı..film izleme sitelerinde dün afişi görünce kaçırmadım tabi..bence mutlaka izle..ben çok sevdim çünkü..^o^

      Sil
  2. Ay merak ettim, tanıtım için teşekkürler mutlaka izlicem. Ayrıca bu filmin varlığından bile haberdar değildim. Çok savol ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim ,gerçekten merak ettiğin kadar var..film bittiğinde çok güzeldi yaa keşke bitmeseydi dedim yani.. :D
      o yüzden kaçırma mutlaka izle.. :)

      Sil
  3. Geçenlerde izledim bu filmi. Ben de senin gibi korku filmi izleyemeyen biri olarak çok sevdim korkunç değildi ama feci mide bulandırıcıydı -zombi filmleri izlemediğim nasıl da belli bi kaç sahneden içim kalktı-
    Afişler arasındaki benzerlik benim de dikkatimi çekmişti resimlerine bakınırken demek çoğu kişi benzer bulmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğin yerlerde gözümü kapattım falan geçiştirdim ama yinede nicholas hatrına tek gözümü açıp izlemiş olabilirim.. :D

      afişler gerçekten ilgi çekici..bkızlar sanki kardeş gibi bu ne benzerlik dedim ilk gördüğümde..:3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...