17 Mayıs 2013 Cuma

Organik Kozmetik ve Skin Blossom


Geçenlerde Bakımlı Blog'un düzenlediği Skin Blossom hediye etkinliğine katılmıştım..Şansıma kazanan ben olmuşum..Çok şaşkındım çünkü daha önce bi çekiliş kazanmamıştım,bu da ilk olunca baya ilginç oldu benim için...
Neyse bilgilerimi gönderdikten sonra dün itibariyle seçtiğim ürün elime ulaştı..

Daha önce Skin Blossom markasını duydunuz mu bilmiyorum ama İngiltere'nin ödüllü organik cilt ve bakım ürünleri satan bir markası..Ürünleri %98,85 oranında doğal içeriğe sahip ve sadece hammaddeleri ve ürünleri değil tüm üretim süreci organik sertifikalı..
Ayrıca paraben dahil insan ve doğaya zararlı hiçbir kimyasal da içermiyor..Renklendirici,parfüm,silikon dahil..Bunların yanı sıra içinde hayvansal kökenli hiçbir madde bulunmadığından ve hayvanlar üzerinde de test edilmediğinden Vegan derneği onaylı bir marka..



Yorumlarıma gelirsek eğer benim istediğim ürün Replenishing Face Moisturiser adlı yorgun,normal ve kuru ciltler için uygun olan,%90 doğal içerikli ve bu yüzden her yaş grubunun kullanabileceğini sandığım kremdi..O aralar cildime nem kazandırmak konusunda başarısız olduğumdan bunu seçmiştim..
Lakin sonradan baktığımda seçtiğim ürünün Skin Blossom'un sitesinde Anti-Aging Yüz Kremi olarak geçtiğini görünce haliyle biraz tereddüde düştüm acaba olur mu, sonuçta 27 yaşındayım ve anti-aging ürünleri kulanabilmem için daha çok erken diye ama..Bir kere bilgilerimi göndermiştim..



Neyse kargo eve ilk geldiğinde annem benden önce denemiş ve çok beğenmiş..Ben geldiğimde anlatınca baya merak ettim.Yani sürülen kısım ile sürülmeyen kısma bakıldığında farkı gerçekten belli oluyo..Pürüzsüz ve yumuşacık bi cilt..Pamuk gibi aynı..İnsanda devamlı yüzüne dokunma hissi veriyo.. :D

Bugün herşeyi bi kenara bırakıp bende denedim..Gerçekten gönül rahatlığıyla kullanabileceğiniz harika bi ürün..Yalnız tek sıkıntısı ise kokusu..Her iyi ve sağlıklı olan şeyde olduğu gibi bununda özelliği ilaç kokusuna benzer bi kokusunun olması..Allahtan o koku çok uzun sürmüyo ve hemen uçup gidiyo.
Şişesi de pompalı olduğundan kullanımı kolay ama kıvamı çok çok sıvı olmadığından masaj yapılarak yedirildiğinde gayet iyi sonuçlar veriyo..Cildi yağ içinde bırakmayıp parlatmaması da ayrı bi güzel.Sanırım diğer ürünlerini de denemek istiyorum.. :D

Tabiki bu yazdıklarım ilk denemenin ardından benim gördüğüm etkilerdi.Uzun süreli kullanımda belki daha farklı etkiler çıkabilir ama şimdilik görüşlerim böyle..Ayrıca anti-aging konusu kafamı hala kurcaladığından firmaya mesaj atıp kullanıp kullanmama durumunu öğrenmek istiyorum.Öğrendiğimde burayı da güncellerim inşallah..

Şimdilik benden bu kadar..Eğer sizde denemek ve satın almak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.. ^o^

Edit..Bu postu yazdıktan sonra hemen mail attım firmaya ve sağolsunlar 1 saat içinde hemen geri döndüler bana..Ürünün yaş konusunda keskin bi  sınırlamasının olmadığını ve her yaş grubunun rahatlıkla kullanabileceğini söylediler..Bilginiz olsun.. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...