26 Ocak 2013 Cumartesi

Ben mutsuz olduğumda...

Depresif halleri pek sevmesem de videodaki karakter biraz psiko gibi..Ama yinede hoşuma gitti..
Çizimlerini de nedense Tim Burton'kilere benzettim ben...Hakkında çok bi bilgim ve ilgim olmadığı halde..^__^



Ben üzgün (mutsuz) olduğumda;
Dolaşırım...
Boş boş otururum.
Uzanıp tembellik ederim.

- Ne yapıyorsun
- Hiçbir şey, sadece sıkıntıdan ölüyorum

Ben üzgün (mutsuz) olduğumda yok olmak,
Duvarın çiçeği (deseni) olmak istiyorum.
Ayılar ile kış uykusuna yatmak istiyorum

Ben üzgün (mutsuz) olduğum zaman her şey çok karışık görünüyor.
Yüksek bir yerden aşağılara bakmak
Zehirli mantarlar toplamak
Uzun uzun banyo yapmak
Annemin rahmine geri dönmek istiyorum.

Ben üzgün (mutsuz) olduğumda gözyaşlarımla her şeyi boğmak istiyorum.
Üzgün (mutsuz) olduğum zaman çirkin hissediyorum.
Uzaya gitmek istiyorum, umarım yabancılar ben yokken topraklarımı yok eder.
Her şey aptalca geliyor;
Aptal kuşlar...
Aptal şemsiye...
Aptal yağmur...

Üzgün (mutsuz) olduğum zaman hep siyah giyinmek istiyorum
Her şeyi fazlalık olarak görüyorum (hissediyorum)
Yılbaşı, cadılar bayramı, doğum günü partilerinden nefret ediyorum
Karanlıkta tek başına oturmak istiyorum.

Üzgün (mutsuz) olduğum zaman kaçıp ıssız bir adada yaşamak istiyorum.
Sonra gidip bir psikiyatriste gidiyorum ve psikiyatrist diyor ki;
"blaa blaa blaaa blaa"
Ve ben onu öldürmenin çok iyi bir fikir olacağını düşünüyorum.

Sonra;
Bir sabah uyanıp kendimi iyi hissediyorum.
Dışarı çıkmak istiyorum.
Her şey çok güzel görünüyor gözüme.
Dolaşmak,
Hiçbir iş yapmadan boş boş oturup vakit geçirmek,
tüm gün tembellik etmek istiyorum.

- Ne yapıyorsun?
- Hiç bir şey, sadece mutluyum.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...