28 Ağustos 2013 Çarşamba

Islık Çalabilme Denemeleri Part 1 ^__^


Selam millet..
Görüşmeyeli ne alemlerdesiniz bilmiyorum ama ben çok feci alemlerdeyim..Evet yine.. :D
Bugün pc başında dolanırken aklıma durduk yere olmayacak fikirler düştü..
Çok uzun zamandır ıslık çalabilmenin yollarını arıyodum ama bi süredir unutmuştum ..Lakin 1 hafta sonraki music bank'i hatırlayınca yeniden çalışmalara başladım ben.. :D

İlk denemelerimin başarılı olduğunu söyleyemiycem ne yazık ki..
Pek hoş olmayan bir yığın denemeden sonra 3-5 fiyuuuuvvt sesini anca çıkarabildim..( Beceriksiz miyim neyim.. )
Neyseki internet denilen şeyde herşeyi bulabilmek mümkün..Forumlarda dolanıp nasıl ıslık çalınır konulu bi yığın konu okuduktan ve youtube da bol ıslıklı videolar izledikten sonra feci gaza geldiğimi söylememe gerek yok dimi.. hihi..Birde Google görsellerde ıslık nasıl çalınır başlığıyla resimli olanlarına denk gelince..


Evet görünce aynı gifteki hatun gibi olduğum ve yapanın arkasından arkasından çok dua ettiğim kesin.. :D

Neyse şimdi bunun püf noktası elimizi ilk resimdeki gibi yaptıktan sonra dilin altından temas edecek şekilde kıvırıp bastırmaktaymış..


Ha bide dudaklarımızı kapatabildiğimiz kadarıyla kapatıp ,arada çok boşluk bırakmamak gerekiyomuş ..Aradaki boşluk fazla olursa hava üflersiniz sadece diyo bunu yapabilen üstatlar..


Fakat sorun şu ki kolay olsa bile sabahtan beri uğraşmama karşın şöyle afilli bi ıslık sesi çıkaramadım.. Ama cılız sesli 2 denemem oldu ve feci mutlu oldum..Çok havalı bişey..^o^
Gerçi ben öyle deli deli gülünce evdekiler başıma üşüştü bişey mi oldu diye ama olsun..İnsanlık için küçük kendi adıma büyük bi adım attım.. :D

Yinede bundan başka daha kolay bi şekilde yapabileceğim,ıslık çalabileceğim yöntemleriniz varsa duymak isterim..
Ve bu konuyla ilgili her türlü yardıma açık olduğumu da.. :D




6 yorum:

  1. :))) gerçekten çok güldüm, çılgın insan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebişim iltifat olarak kabul ediyorum bunu :D kkk

      Sil
  2. Allah iyiliğini versin Zeynep sayende ıslık çalabileyim diye başım fırıl fırıl döndü nefes vermekten
    du bi dakka bayılıp geliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende dayanamadın dimi..kkk hihi
      lakin bu yöntem hakkaten zor gibi..yada ben mi kendimi fazla mı kaptırıyorum nedir,ellerimde diş izleri,dilimde biraz zedelenme filan.. :D
      ama azimliyim...fighting selinim... :D

      Sil
  3. el ile ıslık çalabiliyorum ama dil ile çalamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. El ile islik calmak nasil oluyor? Hic duymamistim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...