7 Eylül 2014 Pazar

Anime: Soredemo Sekai wa Utsukushii (2014)


Yağmur Düklüğü’nün yağmur çağırma yeteneğine sahip dört prensesinden en küçüğü olan Nike istememesine rağmen barışı korumak için Güneş Kralı Livius'un yanına evlendirilmek için zorla gönderilir. Nike krallığa vardığında, hakkında hiçbir şey bilmediği kralın dünyayı üç yılda fethetmiş bir çocuk olduğunu öğrenir ve hayal kırıklığına uğrar.Ayrıca Livius önemsiz sebeplerle Nike'nin yağmur çağırmasını istemektedir..Nike bütün bunlara dayanamaz ,kral olsa bile bu duygusuz çocuğa dünyayı öğretip ,onu adam etmeye kararlıdır.



Geçtiğimiz günlerde nerede denk geldim bilmiyorum ama konusu ilginç gelince balıklama atlayıp izlediğim bi anime Soredemo Sekai Wa Utsukushii.. Toplamda 12 bölüm olup ,bölüm sayısının azlığı ve romantik-komedi-doğaüstü üçlüsünü içinde barındırmasıyla kalbimi çelse de izlemeye devam ettikçe çokta beklediğim gibi çıkmadığını farkettim..


Konu gayet cezbedici ama içi tam dolu gibi değildi nedense..Sanırım bu erkek karakterin el kadan bebe olmasından kaynaklıydı..İlk başlarda ilginç gelip ''ay ne komik hihihoo'' gibi tepkiler verdirse de sonraları ''yok canım olurmu ,yok artık '' cümlecikleri kafanızın bi tarafında dönüp durmaya başlıyo..Yani benim öyle oldu..
Vücudu ve yaşı kemale ermiş Nike'nin yanına ,her ne kadar gözleri yetişkin biri gibi baksa da o çocuğu bi türlü oturtamadım sevgili, koca ya da her ne derseniz o kalıba işte..


Kısacası ben çok hoşlanamadım ama bu türü sevip bu tip şeyleri takmadan eğlence niyetine izleyenler için iyi bir seçim olabilir..
Keyifli seyirler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...