14 Mart 2015 Cumartesi

Animasyon dünyasından haberler..


Ta taaamm.Geçtiğimiz 2 senenin en sevilen filmlerinden olan Hotel Transilvanya macerası 2.filmle devam ediyor pek sevgili findik fistik severlerim. Blogumda ayıla bayıla yazdığım animasyon filminin çekildiğini duyunca nasıl mutlu oldum anlatamam..(İlk filmin yazısı için tıkıtık..)
İlki 2012 yılında vizyona giren ve korku figürlerini eğlenceli bir surete büründüren Hotel Transilvanya filminin devamı olan Hotel Transilvanya 2'nin ilk fragmanı ise yayınlandı..
Yönetmen koltuğuna yeniden Genndy Tartakovsky'nin oturduğu filmin senaryosu Adam Sandler ve Robert Smigel ikilisine ait. Bu defa emektar vampir Dracula'nın, modern dünya ile olan mücadelesini perdeye taşımayı hedefleyen film, eğlence bazında ilk filmi aratmayacak gibi görünüyor diyor tanıtımında..Ayrıca 29 Ekim 2015 ise filmin vizyona giriş tarihi.. 

2. animasyon haberimiz ise Frozen'den..
2013'ün sonunda vizyona girip en çok gişe yapan animasyon olma rekorunu elinde bulunduran Karlar Ülkesi filminin 2.sinin çekildiği Disney tarafından doğrulanmış..
Geçen yılki Oscar ödüllerinde Animasyon ve ''Let it Go" adlı şarkısıyla da en iyi orijinal film müziği dalında ödül toplayan filmin 2.sinin ise ne zaman vizyona gireceği açıklanmamış..


Ayrıca ikinci filmi sabırsızlıkla bekleyenler azıcık daha beklerken, izleyiciler "Frozen Fever" adlı yedi dakikalık bir devam filmini de bu ayın sonundan itibaren yeni Disney filmi Külkedisi'nin gösterildiği sinemalarda görebilecek.


6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Şöyle bir baktım da yok valla birini diğerinden ayrı tutamam..Hepsine bayılıyorum.. :)

      Sil
  2. frozen izləməyən bir mən qalmışam yəgin :D Heechul sayəsində izləmək istədim amma :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Frozen izlemeyen 3-5 kişi kaldı zaten,çok az bir sayı olmasına rağmen onlardan biriyle tanıştığım için çok mutlu oldum benn.. :D

      dipnot: heechul sonunda bir işe yaradı,aferim.. :P kkk

      Sil
  3. Frozen'ın ikincisi mi geliyormuş? Şaşırdım bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ,ılk film ucu açık bitmemişti üstelik.Bu yüzden duyunca bende cok şaşırmıştım..:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...