15 Nisan 2015 Çarşamba

Bekar Bir Babanın Maceraları: Baby Daddy (2012/ - )


Ben, bir gün kapısında ayrıldığı kız arkadaşı tarafından bırakılan bir bebek bulur. Ne yapacağını bilemez bir haldeyken, annesi Bonnie, erkek kardeşi Danny, en iyi arkadaşları Tucker ve Riley'in yardımları ile bu sevimli kız bebeğe bakıp, onu büyütmeye karar verir.


Her türlü şeyden sıkıldığım bir gün izleyecek komedi ağırlıklı ama aile dizisi de olabilecek türden bir şeyler ararken denk geldim bu diziye..
Başlarda çok eğlendim,sonraları biraz sıkıldım falan ama hala bırakamadım..Bölüm sürelerinin 20 dakika olması,Ben'in saçmalıkları,Tucker'ın cinlikleri,Danny'nin saflıkları filan derken dizinin nasıl sonuna geldiğimi anlamadım bile..
Tipik Amerikan dizisi olması sebebiyle bazen ''yok artık öyle şey olur mu canım'' dedirtse de kafa dağıtmak için gayet ideal gibi..


Gerçi dizinin ana teması bekar bir babanın hayatının değişime uğramasıydı ama bir süre sonra daha çok Ben'in aşk hayatına yoğunlaşması dizi bölümlerini peş peşe izlediğinizde biraz sıkabiliyor.Ben'in gerçek aşkının burnunun dibinde olduğunu öğrenene kadar evden gelip geçen hatun sayısının fazla olmasıyla Emmayla geçirilen süreler azaldığından sıkıldığım kısımlarda bu zamanlara denk geldi..

Dipnot: Riley'e uyuz olduğumu söylememe gerek yok sanırım..Bu kadar ayran gönüllü bu kadar dengesiz,ne istediğini bilmeyen bir kız olabilir mi ya..Çoğu yerde saç baş yoldurdu bana resmen..>_<

 

Neyse..18 Mart’ta Danny Riley için oldukça merak uyandıran bir şekilde 4. Sezon finalini yapan Baby Daddy'nin 5. sezon için onay aldığını da söylemeliyim. :)

Ayrıca epey ünlü olan bu komedi dizisinin Türk senaristlerin elinden kurtulamayıp Türkiye’ye uyarlandığı haberini de vermem gerek...Denk geldiniz mi bilmiyorum ama geçtiğimiz haftalarda ilk bölüm yayınlandı bile..
''Bana Baba Dedi '' ismiyle TV8 için çekilen dizinin oyuncu kadrosunda ise Eser Yenenlerİbrahim Büyükak, Oğuzhan Koç, Yağmur Tanrısevsin , Ersin korkut, Cezmi Baskın, Yağmur Tanrısevsin, Ayşe Tunaboylu, Burçin Abdullah, İpek Tenolcay, Gözde Mutluer, Ali Çelik ve Gülsüm Alkan var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...