16 Temmuz 2013 Salı

Mükemmel Saha / Pitch Perfect (2012)

Uzun bi süre ara verdiğim hollywood yapımlarına dün itibariyle geri dönüş yaptım..Başlangıç olarak seçtiğim filmlerden biri olan Pitch Perfect filmini bi blogger'ın paylaştığı video vasıtasıyla gördüm ve baya eğlenceli göründü gözüme..İzledikten sonra evet dedim iyi bi seçim yapmışım..Müzikal kısmı ağırlıklı olan bu film tipik amerikan üniversite gençliğinin çabalarını göstermesi bakımından keyifli vakit geçirmemi sağladı bi bakıma..Tabi bunda bol müzikli olması yadsınamaz.. :D


Filmin konusuna gelirsek eğer ; başrolde tipik asosyal, insanlarla iletişim kurmaktan kaçınan müzikle baya baya ilgili,kendi çapında aranjmanlar yapıp bi müzik prodüktörü olmayı kafasına koyan Beca adında bi kızımız var..Üniversiteye adım atmasıyla bu zaman kadar koruduğu duvarları bir bir yıkılan kızımız mümkün olduğunca kendini ortamlardan uzak tutup kendi halinde takılmaktadır..
Lakin bu babasının hiç hoşuna gitmez..Bi anlaşma yaparlar ve babası eğer yıl sonuna kadar Beca ortamlara girip çıkmaz ve üniversitenin tadını çıkartmazsa asla L.Angeles'a müzik eğitimi için gidemeyecektir.. (bu arada Beca'nın oda arkadaşı olan atarlı koreli kızın derdi neydi çok merak ediyorum..gerçekten..)


Çaresiz kabul eden kızımız Akapella gruplarından birine katılır..Lakin bu oldukça garip bi gruptur ve her biri birbirinden feci şekilde farklı bi grup kızın içinde bulur kendini..Grubun lideri gibi davranan Aubrey ile vokal grubunun sıradan düzenlemeleri ve sıkıcı dansları konusunda takışınca olay büyür ve okulun çılgın akapella dünyasının içinde hep beraber en iyisi olmak için mücadele etmeye başlarlar..


Konuyu kısaca böyle özetledim ama bu filmin içinde bi gıdımda olsa aşk var..Tamamen tepişmeli bi üniversite filmi değil..Ayrıca bol bol müzik var ki bu benim izleme sebeplerimden biriydi..

Bu arada akapella nedir derseniz aslında A capella olarak geçen ,enstrüman olmadan kişilerin ağızlarıyla yaptıkları dımtıslı müzik türü diyebilirim..Filmde bunun nasıl yapıldığı filan anlatılmıyo ve pek bilgi de verilmiyo ,bunun yerine sadece sahnede gösteriliyo ama yinede espriler ve komedi unsurları sayesinde göze batmıyo..Kısacası bu neydi ,nasıl oldu gibi soruları düşündürtmeyen bi film..


Ayrıca daha önce mutlaka duymuş yada görmüşsünüzdür bu müzik türüne ait bişiler ama bu filmdekiler çok orjinaldi..Benim tavsiyem boş bi vakitte mutlaka izlemeniz..Gerçi ben ilk önce TR dublajlı izledim ama altyazılı versiyonunu izlediğimde daha iyi bir seyir zevki verdiğini söylemeliyim..Her iki grubun final gösterileri ise görülmeye değer..Müzikler ve koreografiler çok hoş,mutlaka izleyin..



Son olarak ise filmin başrol oyuncusu Anna'nın seçmelerde bardakla yaptığı müzik için bir video klip yapılmış..Baştan sona dinlemek isterseniz oda burada... :)






3 yorum:

  1. merhaba beğenmenize sevindim.. :)
    iade-i ziyarette bulunacağımdan emin olabilirsiniz.. :D

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Ben de yeni keşfettim sayfanızı. Çok güzel paylaşımlarınız var, beğeniyle izlemeye aldım.
    Bana da beklerim.http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Görüşebilmek dileğiyle,
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğenmenize sevindim..
      umarım keyifli vakit geçirirsiniz burada olduğunuz süre boyunca.. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...