23 Eylül 2013 Pazartesi

Kitap :Mutluluğun Öteki Yüzü / Sere Prince Halverson

Yaklaşık 1 ay önce bi çekiliş vasıtasıyla tanıştığım bi kitap oldu Mutluluğun Öteki Yüzü..Aslına bakarsanız kitabın kapak tasarımından dolayı sırf bu kitap için bi sürü çekilişe katıldım diyebilirim.. :D
Neyseki bi tanesinde şansım yüzüme güldü ve bu güzellik benim oldu...

Elime aldığımda gözüme çarpan ilk şey tahminimden çok daha güzel bi tasarıma sahip olmasıydı ki bi süre kitabı sevmekten kendimi alamadım..Özellikle iç sayfayı baya bi mıcıkladığımı söylemeliyim.. :D
Lakin kitabı okuma sürem ne yazık ki merakımla eşit olmadı..Ev durumları,tatil sonu,benim Expo için İstanbul'a gidişim vs. derken kitabı okuyabilmem tamı tamına bir ayı buldu ve ben sonunda bugün finalini yaptım..
(mıncıklanan sayfa :D)
Konu aslında pek bilindik diil..Üvey bi anne olan Ella'nın eşinin (Joe) ölmesiyle 2 çocukla başbaşa kalması,tam iyi olduk derken eski eşin (Paige) karşılarına çıkıp ben çocuklarımı istiyorum demesiyle karmaşıklaşan bi hayatı anlatıyo..

Kitap genelde aklımızda yer etmiş olan üvey anne imajını silen bi yapıya sahip ama bazı yerlerde içimin şiştiğini kabul etmem lazım..Ella'nın çocukken yaşadığı olaylar sebebiyle herşeye gözünü kapatmışken ,çocukların vesayeti durumunda birden ''doğrucu davut'a '' dönüp herşeyi batırmasına sinir oldum..

Paige(eski eş)'e acıması ve dürüst olursan herşeyi kazanırsın gibi bi yargıya varması öyle bi durumdayken biraz saçmaydı.Zaten kitabı okurken çoğu yerde ben olsam ne yapardım sorusunu düşündürüyodu ama sanmıyorum ki kimse Ella gibi davransın.. (Sanırım ben olsam orda Paige'i yolum yolum yolar,merakımı giderdikten sonrada o mektupları yakardım.) ''Sonuçta kocası sakladıysa bi bildiği vardır dimi ama ''dedim bütün bir kitap boyunca ama Paige'e olanları öğrendikten sonra az biraz yumuşadığımı söylemeliyim..
Yazar o kadar sinir harbi ve gerginlikten sonra yinede kötü olan kimse bırakmamış ve kitabın sonunu iyi bağlamış yani...
(yargıcın lafı favorim oldu.. :D)

Yinede bu kitap sayesinde bu kadar fazla duygusal inişleri ve çıkışları olan kitaplardan neden uzak durduğumu birkez daha anladım..Hiç bana göre değil.Resmen hop oturup hop kalktım bazı yerlerde..Saç baş yolma kıvamına bile geldim yani.. :D

Ama bilmediğim bi konuda bana farklı bi bakış açısı sunduğu içinde mutluyum..Bu yüzden çekilişiyle kitabı okumama fırsat tanıyan drwilldone ve Arkadya Yayınlarına da çok teşekkür ederimm.. :)

Not: her ne kadar uzak durcam desemde Arkadya yayınlarından 4 kitap daha seçtim..(Mart Menekşeleri,Aşk Tadında Hayat,Dostluk Ekmeği ve Yağmur Sonrası) Aralarında en sevdikleriniz ve sevmedikleriniz ne,önerilerinizi yazıp bana yol gösterirseniz çok sevinirim.. :)
Görüşmek Üzere.. :)



5 yorum:

  1. mart menekşelerini şu an okuyorum gayet sürükleyici güzel bir kitap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,bu kitabın beğenilerinin çok olduğunu okumuştum bende.. :)

      Sil
    2. mart menekseleri,yagmur sonrasi,bogurtlen kisi ve son kamelya'yida okudum hepsi birbirinden guzel simdi de mutlulugun oteki yuzunu okucam insallah diger kitaplari da okumanizi tavsiye ederim

      Sil
    3. teşekkür ederim önerin için..okuyan birinden tavsiye almak en iyisi.. :)

      Sil
  2. son kamelya ve bogurtlen kisinida okumanizi tavsiye ederim cok guzel...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...