12 Ekim 2013 Cumartesi

Kitap Sihirbazı.com ve İlk Alışverişim..


Selam millet..
Yaklaşık 1 ay önce bloggerlar arasında çok popüler olan kitap sihirbazı sitesinden bende ilk siparişimi verdim..
Deneme amaçlı önce 4 kitaba karar verdim  ve kargo görevlisinin eski ev adresime götürmesinden dolayı birkaç gün gecikmeli alsamda genel anlamda sorunsuz bi sipariş oldu benim için..
Gerçi merakla gelmelerini bekledim ama o sıralar expo yüzünden istanbul yolculuğum mevzu bahis olduğundan okuyamamıştım ama döner dönmez okudum kuzularımı..
Neyse uzun lafın kısası siteyi beğendim yani alışveriş yapması güzel ve benim gibi kredi kartı kullanmayanlar için kapıda ödeme sistemi de var..Haberiniz olsun.. :)

Şimdi kitaplara gelecek olursak eğer Yanılmak Güzeldir kitabını bilenler var mı bilmiyorum ama Flipped filminin kitabı..Ben okurken inanılmaz derecede eğlendim çok sevdim kesinlikle tavsiye ederim..Ayrıca konuyu her iki kahramanın gözünden anlatıldığı kitaplara bayılıyorumm..

Ey Aşk Neredesin ise bi derginin arka kapağında tanıtım yazısına denk gelmemle konusu baya ilgimi çektiğinden listeye eklendi..5 kız kardeş ve en küçüğün gözünden ablalarının evlilik süreçleri ve kendi çapındaki aşık olup olmama çelişkilerini anlatıyo..Aslında kitap elime geçince ve yazı boyutunu görünce acaba çocuk kitabı mı aldım dedim ama ergen kız kitabı çıktı..Yinede fena değildi..Eğlenceliydi ama filmi çekilse bence daha çok gideri olur..Konu çok eğlenceli ve buna müsait çünkü..:D

3.kitap olan Ayrılık Mevsimi ise tamamen tırt bi kitap..Uzak durun elleşmeyin..Okurken o kadar sıkıldım ki şuan anlatmaya bile üşeniyorum o derece..Bir zamanların popüler ama düşüşe geçmiş oyun yazarı bi baba ve aktrist eşinin herbiri arı telden çalan 4 çocuğunun hayatının bi kısmını anlatıyo diyebiliriz kısaca..Böyle bakınca aa okunur bu kitap diyosunuz ama cık..Tavsiyem  uzak durmanız yönünde.. ^o^


Son kitap olan Avukat ise aslında kitap tanıtımını beğendiğimden listedeydi lakin konu tanıtımdaki gibi çok sürükleyici yada ekşın dolu değildi..Az biraz adrenalinli sahneler vardı ama gerisi konuya bakıldığında sakin denebilcek bi kitaptı..Konusu ise kısaca hiç hastalanmayan ve bu yüzden dünyada ki dengeleri değiştirebilecek bi güce sahip olan bi çocuğun peşindeki öldürmek için dolanan ilaç şirketleri (malum hastalık varsa ilaç satışı var) ve milyarder bi adamın hasta çocuğunu iyileştirmek için sıradan bi kasabanın sıradan ve fakir avukatını habersizce bu işlerin içine çekmesi diyebiliriz..Uzun bi cümle oldu ama anladınız siz onu.. :D
Neyse tavsiye eder miyim sorusunun cevabı ise pek değil..Piyasada okunacak vakit geçirilecek öyle güzel kitaplar var ki bu biraz zaman kaybı gibi..Yinede seçim sizin..

İşte böyle..İlk siparişimden kaldığım memnuniyet sayesinde ikinci listemi de oluşturdum sayılır..
Aslında kolay kolay bişi tavsiye edemem ama burayı beğendim..Eğer sizde kitap alışverişi için uygun fiyatlı,kapıda ödemeli ve iyi bir site arıyosanız bu site iyi bi seçim olabilir..^___^

1 yorum:

  1. selam...bloğumda Mudo çanta çekilişi var...
    bloğunu yeni keşfettim ve seni de davet etmek istedim :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2013/10/cekilis-mudo-canta.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...